Hobro Menighedskor

Menighedskor søger nye sangere

Kan du lide at synge i fællesskab med andre?

Menighedskoret ved Hobro Kirke søger nye sangere, så hvis du mangler et sted at udfolde din stemme sammen med andre sangglade, er du velkommen!

Vi holder korprøve tirsdage, synger til gudstjeneste i Hobro Kirke ca. en søndag om måneden og deltager i den årlige julekoncert med alle kirkens kor. Repertoiret er nye og ældre salmer samt folkelige sange og årstidssange. Du behøver ikke kunne læse noder.

Til korprøven varmer vi stemme og krop op inden vi synger. Vi hygger os også med samvær over en kop kaffe.

Til gudstjenester synger vi for på salmer og medvirker evt. med en flerstemmig sang.

Første korprøve i 2024 er tirsdag 16. januar kl. 17-18.45 i Hobro Kirkecenter.

For mere info eller spørgsmål kontakt organist Karen Kirstine Nielsen på 51411214.

Vi glæder os til at se/høre fra dig!

Tilmeld til Menighedskor her

I ovenstående sammenhænge vil vi i Hobro kirke gerne have mulighed for at anvende billeder af dig, enten som situationsbilleder eller portrætter (hvor ansigtstræk er tydelige).

Portrætbilleder kræver en skriftlig tilladelse (samtykkeerklæring), som vi vil bede dig om at give, hvis du skal kunne optræde i ovennævnte sammenhænge.