Hobro kirkes Børnekor

Elsker du at synge, og synes du, at det kunne være sjovt at synge sammen med en masse andre piger og drenge fra 1. til 4. klasse, så er Hobro kirkes Børnekor nok lige noget for dig! 😊

Koret synger til fastelavnsgudstjeneste, med udklædning og tøndeslagning, Luciagudstjeneste med Luciaoptog i Hobro Kirke og julekoncert i Hobro Kirke.

Børnekoret øver hver onsdag kl. 16.15-17.00.

I Hobro kirkes Børnekor synger vi forskellige sange og salmer med tegn (”fagter”) – dans og bevægelse.

Korsangerne lærer noder, rytmer og musiklege/sanglege.

Korsangerne øver korsatser med flere stemmer.

Korsangerne lærer kirkerummet og kirkens højtider at kende.

Forældre og lignende er altid velkomne til at overvære korprøverne.

Hvis du går i 1. til 4. klasse og har lyst til at synge i kor, har du mulighed for at tilmelde dig via kirkens hjemmeside

Det er gratis at synge i Hobro kirkes Børnekor

Kom og vær med – det bliver rigtig sjovt 😊

Yderligere information kontakt organist Winni Steinicke 61 63 09 77

Tilmeld her

Tilmeld til børnekor her

Ved at afkrydse, giver du samtykke til at Hobro kirke må bruge de oplyste data til at: Sende mig e-mails med svar på ønsket information. Samt at gemme mine data så længe de har relevans. Jeg er gjort bekendt med, at der kan benyttes eksterne IT-leverandør
Marker her, hvis I vil give samtykke til nedenstående.

SAMTYKKEERKLÆRING

Angående offentliggørelse af billeder på Hobro kirkes hjemmeside, sociale medier, plakater, brochurer vedrørende rekruttering af korister, annonce i Hobro kirkeblad, annoncering i Hobro Avis.

I ovenstående sammenhænge vil vi i Hobro kirke gerne have mulighed for at anvende billeder af jeres børn, enten som situationsbilleder eller portrætter (hvor ansigtstræk er tydelige).

Portrætbilleder kræver en skriftlig tilladelse (samtykkeerklæring), som vi vil bede jer om at give, hvis jeres barn skal kunne optræde i ovennævnte sammenhænge.

Kan også hentes som pdf her